Sunday, April 20, 2008

Kepada Anak Murid yang Dikasehi..

Asslamualaikum,
ingin saya kongsi sama kisah pengembaraan saya tika Pertandingan Nasyid anjuran Puteri Islam yang diadakan yang dimana kami adalah guru yang mendidik anak-anak sekolah Menengah Cendering yang pada akhirnya Alhamdulillah mendapat tempat ke-2 dalam pertandingan itu,
hari yang agak letih sekali kerana pada masa yang sama,kami sibuk dengan persiapan ke Melaka untuk menghadiri Pesta Gendang Nusantara kami diberi tugasan untuk menyelenggara acara Pertandingan Nasyid juga di Terengganu..
cerita ini bakal saya ceritakan nanti setelah selesai semuanya,kerana sekarang kami sibuk dengan persiapan untuk World Music Festival yang akan berlangsung di Penang sekitar 1 hingga 4 Mei ini.
apa-pun ini sebahagian daripada kerja saya:
boleh dilihat di laman sementara kami,Dendang Anak di:
myspace.com/dendanganak
Album:
Pertandingan Nasyeed Peringkat Sekolah 2008.

sebagai tanda kasih dan sayang saya pada mereka,saya mohon agar kalian yang membaca artikel ini mendoakan kejayaan mereka dalam mewakili peringkat daerah pula..
terimakasih,
sokongan anda amat saya hargai.